Betaling:

Bij het bevestigen van uw reservering worden de standaardkosten berekend en dienen direct te worden betaald met iDEAL. Overige kosten welke staan vermeld bij “Overige tarieven” kunnen tijdens of na uw verblijf worden voldaan. Pinnen is niet mogelijk.

Prijsopbouw:

Na invoer aantal gasten wordt een totaalprijs weergegeven, klik op de groene + om de prijsopbouw uit te vouwen. Alle zichtbare bedragen zijn totaal itemprijzen, dit kan zijn p.p.p.n. x aantal gasten of eenmalige (totaal)prijs. Wanneer huur bedlinnen verplicht is wordt deze eenmalig voor alle gasten berekend (weekpakket, huur extra linnenpakket bij de receptie).

Extra personen

Een baby beschouwen wij ook als een kind en daarvoor wordt ook een gast tarief berekend. Voor baby’s hebben we babybadjes, een commode en een aankleedkussen ter beschikking. Bovendien zijn er babyschommels en baby’s dragen gewoonlijk wegwerpluiers die in de rolcontainers worden gedeponeerd.
Een baby telt dus mee als extra persoon bij de verblijven op de camping en bij “logies” (safaritenten en andere accommodaties).

Reservering en huisregels

Reservering en huisregels kunt u terugvinden op deze pagina. Wanneer u bij reservering akkoord gaat met onze algemene voorwaarden gaat u ook akkoord met onze huisregels.

Betaal- en levervoorwaarden:

  1. Auto’s mogen niet geparkeerd worden op de gereserveerde kampeerplaats, maar moeten direct na het uitladen op de parkeerplaats worden gezet. Alléén bij aankomst en vertrek mag de auto op het terrein voor laden en lossen. Indien u boodschappen heeft gedaan etc. mag de auto niet op het terrein worden gezet om leeg te halen. Op de inrit, parkeerplaats en ook de route naar de plaats dient met de auto stapvoets te worden gereden.
  2. Indien het terrein erg nat is mogen er géén auto’s op het terrein, de caravan zal dan met de trekker op / van de plaats gereden worden.
  3. Honden zijn toegestaan, mits aangelijnd op het terrein en uitgelaten buiten het terrein.
  4. Barbecuen is toegestaan, mits er tegels of aluminiumfolie op het gras eronder wordt gelegd. Altijd een emmer water bij de hand houden.
  5. We hebben een centrale vuurstookplaats. Het is verboden zelf vuurtje te stoken in een vuurkorf bij uw tent of caravan.
  6. Hoeve Heikant is een familie-/kindercamping. Muziek draaien, feesten, anders dan in overleg een kinderfeestje, zijn hier niet toegestaan. Ook partytenten, biertender of biertap o.i.d. zijn niet toegestaan op Hoeve Heikant. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen.
  7. Het streng verboden een elektrische kachel te gebruiken. Gaskachels zijn toegestaan.
  8. Bij vertrek dient de plaats om 11.00 uur schoon en leeg te worden opgeleverd; Indien de plaats later dan 11.00 uur wordt opgeleverd wordt er één nacht extra in rekening gebracht. Ook wanneer u dat niet meldt sturen wij u een betaallinkje na vertrek.
  9. Bij aankomst mag de plaats na 15.00 uur in gebruik genomen worden.
  10. Bij reservering campingplaats ontvangt u bij uw bevestiging een betaallink om vooruit te betalen met iDEAL.
  11. Bij vroegtijdig vertrek wordt geen kampeergeld terugbetaald.
  12. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  13. Gevonden voorwerpen worden één maand na vinding bewaard en kunnen worden opgehaald na afspraak. Wij sturen geen goederen op.
  14. Afval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  15. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toiletgebouw.
  16. Indien activiteiten worden georganiseerd zowel óp als buiten het terrein, kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden; u laat uw kind op eigen risico deelnemen.
  17. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of plek bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij. Corona of andere onvoorziene gebeurtenis is voor ons geen reden om betaling voor de reservering te retourneren en crediteren. U kunt zich daarvoor zelf verzekeren. Wij vertrouwen erop dat u zelf bij aanwezigheid op Hoeve Heikant de coronamaatregelen in acht neemt.

  1. Het vakantiehuis mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. Bij het verlaten van de woning dienen dekbedovertrekken, slopen, hoeslakens, handdoeken (indien gehuurd), theedoeken, gastendoekjes etc. te worden verzameld in de badkamer. Dus de bedden dienen te zijn afgehaald.
  3. De woning dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg.
  4. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht. De controle van de woning zal door de schoonmaakster worden gedaan wanneer ze binnen enkele dagen de woning schoonmaakt; uit ervaring weten we dat pas dan de gebreken tevoorschijn komen.
  5. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  6. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  7. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toilet / sanitairgebouw behorend bij de camping.
  8. Mensen die een festival of evenement willen gaan bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in alle periodes wenselijk.
  9. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.
  10. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accomodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. Het Paradijs mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. De blokhut dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toilet / sanitairgebouw behorend bij de camping.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

  8. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.

  9. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:

  10. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;

    1. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    4. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accommodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. Hoevelust mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. De blokhut dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toilet / sanitairgebouw behorend bij de camping.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

    1. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.
  8. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accommodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. Ons Loft mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. De blokhut dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toilet / sanitairgebouw behorend bij de camping.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

    1. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.
  8. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accommodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. Het vakantiehuis mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. Het vakantiehuis dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Roken in het vakantiehuis is absoluut niet toegelaten.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

    1. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.
  8. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accommodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. Het vakantiehuis mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. Het vakantiehuis dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Roken in het vakantiehuis is absoluut niet toegelaten.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

    1. De accommodaties worden tot 20 graden verwarmd. Het is niet toegestaan de woning van een eigen ingevoerde warmtebron te voorzien.
  8. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.
    5. Indien u wilt ‘omboeken’ naar andere data of accommodatie bedragen de kosten € 25,00 per keer.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.

  1. De Safaritent mag in gebruik worden genomen op de dag van aankomst om 15.00 uur en dient op de dag van vertrek om 10.00 uur te zijn verlaten. Dit is een absolute voorwaarde, anders worden er kosten doorberekend (dagtarief)
  2. De Safaritent dient “schoon” opgeleverd te worden door de huurders; dit wil zeggen: opgeruimd, spellen netjes in de kast, geen vaat achterlaten, keukengerei in de kast, geveegd, wasgoed verzameld, vuilnis in de container en vuilnisbak leeg. Indien deze huisregel niet wordt nageleefd zal er een bedrag van betaalde borg worden ingehouden.
  3. Indien er iets van de inboedel wordt beschadigd of stukgaat dient de huurder dit te melden aan de eigenaar en zal dit in rekening worden gebracht.
  4. Het is niet toegestaan grof huisvuil achter te laten; kampeer- picknicktafels, strandstoelen, meegebrachte huisraad, oude tenten, caravans en oude auto’s etc., dienen mee retour genomen te worden.
  5. Afval van zowel glas en papier en plastic, als restafval dient gescheiden te worden aangeleverd in de daarvoor bestemde ruimten.
  6. Kinderen onder de 5 jaar mogen alleen onder begeleiding van volwassenen in het toilet / sanitairgebouw behorend bij de camping.
  7. Mensen die een (muziek)festival of evenement willen gaan
    bezoeken worden alleen geaccepteerd na overleg vooraf. Dat is namelijk niet in
    alle periodes wenselijk. Zonder overleg vooraf behouden we het voorrecht de
    reservering te cancellen. In dat geval betaalt u € 15,- administratiekosten.

  8. Bij annuleringen wordt het volgende in rekening gebracht:
    1. Bij annuleren tot 90 dagen voor de dag van aankomst is 30% van de totale som verschuldigd;
    2. Bij annulering vanaf de 60ste dag (inclusief) tot de 28ste dag voor de dag van aankomst is 65% van de totale som verschuldigd;
    3. Bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de dag van aankomst is 90% van de totale som verschuldigd;
    4. Bij annulering op de dag van aankomst of later is de volle som verschuldigd.

Wij adviseren u om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen verzekeringsmaatschappij.